Prometne promjene u Zagrebu – Što donose prijedlozi Ivice Lovrićq
Promet u Zagrebu na prekretnici: Ivica Lovrić najavljuje ključne promjene
U posljednje vrijeme tema prometa u Zagrebu postala je jedno od najvažnijih pitanja za građane i vozače. Kandidat Plavog Grada, Ivica Lovrić, predstavio je niz prijedloga za unapređenje mobilnosti i smanjenje prometnih gužvi u glavnom gradu. Njegovi prijedlozi uključuju veću mobilnost za taksi vozila, uklanjanje stupića koji ometaju promet, te otvaranje Jaruna, Vlaške i Masarykove ulice za automobile.
Veća mobilnost za taksi vozila
Jedan od prvih prijedloga Ivice Lovrića odnosi se na poboljšanje mobilnosti taksi vozila u Zagrebu. Prema njegovim riječima, postojeća prometna regulacija često otežava rad taksistima i usporava dolazak putnika do njihovih odredišta. Planirane promjene omogućile bi brže i jednostavnije kretanje taksija kroz grad, čime bi se poboljšala dostupnost i učinkovitost usluga javnog prijevoza.
Uklanjanje stupića koji ometaju protok prometa
Lovrićev plan uključuje i uklanjanje stupića koji su postavljeni na mnogim lokacijama u gradu. Prema njegovim riječima, iako su stupići uvedeni radi regulacije parkiranja i povećanja sigurnosti pješaka, u mnogim slučajevima uzrokuju dodatne prometne probleme, posebice u uskim ulicama i frekventnim prometnim zonama. Cilj ovog poteza je poboljšati prohodnost cesta i smanjiti nepotrebne prepreke u prometu.
Otvaranje Jaruna za automobile
Jedna od najkontroverznijih tema u prometnim raspravama Zagreba odnosi se na Jarun. Ivica Lovrić predlaže otvaranje Jaruna za automobile, čime bi se omogućio lakši pristup ovoj popularnoj rekreacijskoj zoni. Ovaj potez izazvao je podijeljena mišljenja – dok neki smatraju da će to povećati dostupnost i olakšati dolazak posjetiteljima, drugi izražavaju zabrinutost zbog mogućeg povećanja zagađenja i smanjenja sigurnosti pješaka i biciklista.
Vlaška i Masarykova ponovno otvorene za promet
Još jedna važna prometna promjena koju Lovrić zagovara odnosi se na Vlašku i Masarykovu ulicu, koje su trenutačno pod ograničenjima za promet vozila. Planirano ponovno otvaranje ovih ulica za automobile imalo bi značajan utjecaj na regulaciju prometa u centru grada, omogućujući vozačima lakše kretanje i brži dolazak do poslovnih i turističkih zona.
Hoće li promjene donijeti bolje prometno rješenje?
Prijedlozi Ivice Lovrića i Plavog Grada donose ambiciozne promjene koje bi mogle značajno utjecati na prometnu situaciju u Zagrebu. Dok dio javnosti podržava ove mjere kao korak prema boljoj mobilnosti, drugi su zabrinuti zbog mogućih negativnih posljedica na okoliš i sigurnost.
Hoće li Zagreb doživjeti prometnu revoluciju? Odgovor na to pitanje ovisit će o podršci građana i realizaciji predloženih rješenja.




Ostavi komentar