DM Hrvatska objavio je poslovne rezultate za 2024./2025. te otkrio prosječnu neto plaću od 1.892,51 eura. Saznajte sve o rastu prometa, dobiti, ulaganjima i planovima za nove trgovine i digitalizaciju.
DM Hrvatska objavio je najnovije poslovne rezultate za poslovnu godinu 2024./2025., koja je završila krajem rujna, a brojke ponovno potvrđuju status jednog od najstabilnijih i najpoželjnijih poslodavaca u sektorima maloprodaje i drogerija. Uz rast prometa, značajna ulaganja i jasno definirane investicijske planove, najviše pozornosti privukao je podatak o prosječnoj plaći zaposlenika.
Tvrtka je u protekloj poslovnoj godini ostvarila ukupan promet od 571,06 milijuna eura, što predstavlja rast od 10 posto u odnosu na prethodnu godinu. Dobit nakon oporezivanja iznosila je 8,9 milijuna eura, objavljeno je na konferenciji za medije na kojoj je detaljno predstavljen razvojni smjer jedne od najpopularnijih trgovačkih mreža u Hrvatskoj.
Direktor dm-a Hrvatska Mirko Mrakužić naglasio je da je naglasak ponovo bio na ulaganju u zaposlenike, modernizaciju trgovina i daljnju digitalizaciju poslovanja. „U razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili smo više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene,“ izjavio je Mrakužić, prenosi Poslovni dnevnik.
Osim izvrsnih poslovnih rezultata, jednu od najvećih reakcija izazvao je podatak o primanjima. Prema službenim podacima, prosječna neto plaća u dm trgovini – za sve djelatnike, uz 14 isplata i punu satnicu – iznosila je 1.892,51 euro. Ovaj podatak dodatno učvršćuje reputaciju dm-a kao poslodavca koji redovito ulaže u svoj tim i iznadprosječno nagrađuje radnike u odnosu na sektor maloprodaje.
Planovi za narednu poslovnu godinu također su ambiciozni. U poslovnoj godini 2025./2026., dm planira uložiti više od 14 milijuna eura u razvoj poslovanja, modernizaciju prodajnih prostora, unaprjeđenje ponude usluga i još snažnije povezivanje online prodaje s fizičkim trgovinama. Najavljeno je i otvaranje pet novih trgovina te modernizacija njih 11, čime će se dodatno osnažiti prisutnost brenda na hrvatskom tržištu.
Uz rast prihoda, kontinuirana ulaganja i nastavak strategije jačanja zaposlenika i kupca u središtu, dm zadržava vodeću poziciju u maloprodajnoj industriji. Najnoviji rezultati pokazuju da tvrtka nastavlja stabilno rasti i ulagati u budućnost, unatoč izazovnim tržišnim uvjetima koje obilježavaju inflacija i promjene potrošačkih navika.
Podatak o prosječnoj plaći od 1.892,51 euro neto posebno se ističe u kontekstu hrvatskog tržišta rada, gdje se maloprodajni sektor tradicionalno smatra slabije plaćenim područjem. DM već godinama provodi strategiju privlačenja i zadržavanja kvalitetnih zaposlenika kroz natprosječna primanja, dodatne benefite, interne edukacije i mogućnosti napredovanja. Upravo zato se tvrtka redovito nalazi pri vrhu lista najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj.
Ulaganja u modernizaciju poslovanja također su snažno obilježila proteklu godinu. Renoviranje prodajnih prostora, digitalizacija procesa i razvoj online prodaje omogućili su još bolje korisničko iskustvo, što je jedan od razloga za dvoznamenkasti rast prihoda. Kupci sve češće koriste multikanalne modele kupovine, a dm aktivno širi ponudu putem aplikacije i online trgovine.
Najavljene investicije za 2025./2026. godinu fokusirat će se na još snažnije povezivanje digitalnog i fizičkog poslovanja, što uključuje unapređenje logističkih procesa, bržu dostavu, modernizirane trgovine i nastavak ulaganja u cijene kako bi se osigurala pristupačnost unatoč tržišnim turbulencijama.
Uz pet novih trgovina i modernizaciju 11 postojećih, dm dodatno povećava dostupnost svojih usluga diljem zemlje, dok istovremeno potiče održivo poslovanje i energetski učinkovitije objekte.
Zahvaljujući kombinaciji visoke prosječne plaće, stabilnog rasta, snažnih ulaganja i jasne dugoročne strategije, dm Hrvatska i dalje potvrđuje status jednog od vodećih poslodavaca i ključnih igrača u domaćoj maloprodaji.















