Stanić Beverages preuzeo je Gradsku kavanu u centru Zagreba i najavio širenje u HoReCa segment nakon akvizicija Maraske i Bihaćke pivovare.
Gradska kavana na središnjem zagrebačkom trgu, jedan od najpoznatijih i najprestižnijih ugostiteljskih prostora u Hrvatskoj, dobila je novog vlasnika. Nakon što je posljednjih godina poslovala pod brendom Johann Franck, kavana se vraća izvornom nazivu i ulazi u novu razvojnu fazu pod okriljem Stanić Beveragesa. Ovaj snažan iskorak dolazi u trenutku kada Stanić Grupa intenzivno širi svoj portfelj u sektoru pića i HoReCa industriji.
Stanić Beverages, tvrtka specijalizirana za proizvodnju i distribuciju bezalkoholnih i alkoholnih pića, preuzela je tvrtku Edmond Studio d.o.o., nositelja ugostiteljskog poslovanja u povijesnom prostoru Gradske kavane. Preuzimanjem je ujedno upisan i novi direktor – Ante Martinac – koji je zamijenio dosadašnje direktore Tomislava Ricova i Ivana Jokića. Ovaj potez označava početak nove poslovne strategije i daljnje jačanje pozicije Stanić Grupe u ugostiteljskom sektoru.
Gradska kavana, otvorena početkom 1930-ih godina, desetljećima je bila simbol gradskog života i mjesto susreta umjetnika, političara, poduzetnika i građana. Povratkom izvornog imena i dolaskom novog vlasnika nagovještava se revitalizacija brenda te potencijalna modernizacija ponude, ali uz očuvanje povijesnog identiteta koji kavanu čini jedinstvenom.
Ovaj poslovni potez dolazi nakon velikih akvizicija Stanić Grupe – Maraske i Bihaćke pivovare – čime se grupacija pozicionira kao jedan od ključnih igrača na regionalnom tržištu proizvodnje, distribucije i ugostiteljstva. Stručnjaci smatraju da preuzimanje Gradske kavane predstavlja logičan korak prema integraciji proizvodnje pića s premium ugostiteljskim lokacijama, što omogućuje dodatnu vidljivost njihovih brendova i snažnije pozicioniranje u HoReCa segmentu.
S obzirom na ekskluzivnu lokaciju i prepoznatljivost, od Stanić Beveragesa se očekuju visoka ulaganja u uređenje, novi koncept ponude te stvaranje modernog, ali tradicionalnog mjesta okupljanja u samom srcu Zagreba. Građani i turisti već sada s nestrpljenjem iščekuju prve najave novog koncepta i datum ponovnog otvaranja.
Preuzimanje Gradske kavane od strane Stanić Beveragesa smatra se jednim od najznačajnijih ugostiteljskih događaja u Zagrebu posljednjih godina. U trenutku kada se grad turistički rapidno razvija, a konkurencija u HoReCa sektoru raste, ulazak snažnog industrijskog igrača donosi nove prilike za tržište, ali i za zaposlenike i dobavljače.
Očekuje se da će Stanić Grupa iskoristiti potencijal lokacije i povezati kavanu s portfeljem svojih brendova, posebice nakon velikih ulaganja u Marasku i Bihaćku pivovaru. Time bi Zagreb mogao dobiti reprezentativni prostor koji spaja tradiciju i modernu ugostiteljsku ponudu, s naglaskom na domaće proizvode.
Povratak izvornog imena Gradska kavana također je snažan marketinški potez. Brand Johann Franck donio je suvremeni pristup, no mnogi Zagrepčani nostalgično su priželjkivali povratak imena koje nosi gotovo stoljeće povijesti. Stanić Beverages ovim potezom pokazuje da razumije emocionalnu vrijednost lokacije i važnost očuvanja identiteta prostora.
S obzirom na visoku frekventnost Trga bana Jelačića, Gradska kavana bi s novim konceptom mogla postati jedna od ključnih ugostiteljskih točaka u gradu – ne samo za domaće goste nego i za međunarodne posjetitelje.















